Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-19 18h03
Antwoorden: 10 antwoorden
hallo
Ik zou graag papieren facturen ontvangen. Hoe moet ik dit regelen?
MVG
ALi Riza
@ALIRIZA U kunt dit aanpassen via uw klantenzone. Moest u die niet hebben kan u er eentje aanmaken of u belt met de klantendienst nummer 5000 . Via Facebook of Twitter kan u het ook vragen maar via de klantenzone is het snelst.
Ik kan mijn domiciliëring wijzigen, met papieren facturen. Dat zie ik?. Maar waar ik zekerheid over wil is dat dan er ook geen nieuwe kosten aangerekend worden wegens contractbreuk en de voorwaarden van de domiciliëring behouden blijven tot ik de mogelijkheid heb deze via een "nieuw" banknummer te regelen.
Ik verwacht zeker geen oplossing op het nummer 5000.
Dank u wel. Ik ga dit doen. Hopelijk komt alles goed, en krijg ik die factuur op tijd zodat er geen kosten zijn wegens te late betaling. Eigenlijk kan die factuur ook per email (zelfde emailadres als dom.) doorgezonden worden, als ik ze maar heb. Of dit kan zie ik wel op MyOrange. Met dit heb je mij wel geholpen, als 't goed afloopt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |