annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Papieren Factuur

Topic gestart op: 07-10-19 18h03

Antwoorden: 10 antwoorden

ALIRIZA
Rekruut scout

Papieren Factuur

hallo

Ik zou graag papieren facturen ontvangen. Hoe moet ik dit regelen?

MVG

ALi Riza

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@ALIRIZA  U kunt dit aanpassen via uw klantenzone. Moest u die niet hebben kan u er eentje aanmaken of u belt met de klantendienst nummer 5000 . Via Facebook of Twitter kan u het ook vragen maar via de klantenzone is het snelst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ambroos
Ervaren verkenner

Ik kan mijn domiciliëring wijzigen, met papieren facturen. Dat zie ik?. Maar waar ik zekerheid over wil is dat dan er ook geen nieuwe kosten aangerekend worden wegens contractbreuk en de voorwaarden van de domiciliëring behouden blijven tot ik de mogelijkheid heb deze via een "nieuw" banknummer te regelen.

Ik verwacht zeker geen oplossing op het nummer 5000.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ambroos u doet geen contract breuk als de aanpassing doet naar papieren factuur. U kan dit ten allertijde zelf beslissen daar staat een contract buiten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ambroos
Ervaren verkenner

Dank u wel. Ik ga dit doen. Hopelijk komt alles goed, en krijg ik die factuur op tijd zodat er geen kosten zijn wegens te late betaling. Eigenlijk kan die factuur ook per email (zelfde emailadres als dom.) doorgezonden worden, als ik ze maar heb. Of dit kan zie ik wel op MyOrange. Met dit heb je mij wel geholpen, als 't goed afloopt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen