Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-08-18 13h23
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb herlaadkaart van Orange van 15 euro en het lukt me niet om de mail in te stellen in de app op de gsm Huawei p20 lite , zegt steeds kan geen verbinding maken.
Op andere gsm P10 met orange abo dolfijn werkt het wel.
Daar werkt het via ....
instellingen inkomende mail
POP3
in.telenet.be
beveiliging SSL / TLS
poort 995
nooit verwijderen van server
instellingen uitgaande mail :
SMTP server
gprsmail.mobistar.be
beveiliging > geen
poort 25
geen vinkje aan inloggen verplicht
Heb al alle instellingen geprobeerd die te vinden zijn op internet via POP3 en IMAP maar telkens krijg ik melding , kan geen verbinding maken met server.
Hoe kan ik de mail wel laten werken ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Via uit.orange uit. telenet ... lukt het toch niet account in te stellen via 4G data.
Via onderstaande kan ik wel mails verzenden op 4G netwerk
instellingen uitgaande mail :
SMTP server
gprsmail.mobistar.be
beveiliging > geen
poort 25
geen vinkje aan inloggen verplicht
Zo stond het ook al jaren ingesteld op men P10 en op men samsung S4 vroeger, daarom dat ik het vreemd vond dat de P20 zelfde instelling niet aannam en telkens zei kan geen verbinding met server maken, en uiteindelijk toch wel gelukt met deze instelling.
Belangrijkste is dat het werkt nu.
onderstaande instellingen zo goed als mogelijk uitgevoerd
uitgaande mail(smtp): gprsmail.mobistar.be
in geavanceerde instellingen;
uitgaande mail poort 25
geen versleutelde verbinding
Dat is het maar werken doet het niet
Ik kan nog wel reageren als ik rechtstreeks op server mijn mail inlog,
maar mijn outlook moet ook werken voor mijn wifi camera's
daar moet ik ook uitgaande mail kunnen instellen.
Als dat niet lukt is het dada flybox
Eindelijk werkt mijn uitgaande mail
Ik denk dat ik ook nog voor server uitgaande mail (SMTP) is verificatie vereist, moest uitzetten.
Fijn dat het gelukt is 😉
Verzenden mail werkt niet altijd. Blijkbaar problemen met IP-adres.
Intussen is de connectie met mijn wifi camera's ook opgelost!
Afzetten en terug opzetten van flybox waardoor hij een nieuw IP-adres kiest is voldoende.
En mogelijk dat het weer werkt!
Je kan zo lang zoeken om problemen op te lossen.
Dat probleem moet Orange toch weten en kunnen oplossen!
Een communicatieprovider waar hoegenaamd geen communicatie mee mogelijk is.. goe bezig!
Verzenden mail werkt niet altijd. Blijkbaar problemen met IP-adres.
Intussen is de connectie met mijn wifi camera's ook opgelost!
Afzetten en terug opzetten van flybox waardoor hij een nieuw IP-adres kiest is voldoende.
En mogelijk dat het weer werkt!
Je kan zo lang zoeken om problemen op te lossen.
Dat probleem moet Orange toch weten en kunnen oplossen!
Een communicatieprovider waar hoegenaamd geen communicatie mee mogelijk is.. goe bezig!
Ugh @jeanmarchand,
Heb je al geprobeerd om de technische dienst hieromtrent te contacteren. Probeer ook om de webcare stamleden te sturen, ze kunnen ook meer informatie hierover vragen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |