annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met versturen e-mail

Topic gestart op: 29-08-18 13h23

Antwoorden: 24 antwoorden

Rob
Gewaardeerd verkenner

Problemen met versturen e-mail

OPGELOST

Heb herlaadkaart van Orange van 15 euro en het lukt me niet om de mail in te stellen in de app op de gsm Huawei p20 lite , zegt steeds kan geen verbinding maken.

Op andere gsm P10 met orange abo dolfijn werkt het wel.

Daar werkt het via ....

instellingen inkomende mail

POP3

in.telenet.be

beveiliging   SSL / TLS

poort   995

nooit verwijderen van server

instellingen uitgaande mail :

SMTP server

gprsmail.mobistar.be

beveiliging    >  geen

poort    25

geen vinkje aan inloggen verplicht

 

Heb al alle instellingen geprobeerd die te vinden zijn op internet via POP3 en IMAP maar telkens krijg ik melding , kan geen verbinding maken met server.

 

Hoe kan ik de mail wel laten werken ?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Rob
Gewaardeerd verkenner

Via uit.orange  uit. telenet ... lukt het toch niet  account in te stellen via 4G data.

 

Via onderstaande kan ik wel mails verzenden op 4G netwerk

instellingen uitgaande mail :

SMTP server

gprsmail.mobistar.be

beveiliging    >  geen

poort    25

geen vinkje aan inloggen verplicht

 

Zo stond het ook al jaren ingesteld op men P10 en op men samsung S4 vroeger, daarom dat ik het vreemd vond dat de P20 zelfde instelling niet aannam en telkens zei kan geen verbinding met server maken, en uiteindelijk toch wel gelukt met deze instelling.

Belangrijkste is dat het werkt nu.

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
jeanmarchand
Gewaardeerd verkenner

onderstaande instellingen zo goed als mogelijk uitgevoerd

uitgaande mail(smtp): gprsmail.mobistar.be

in geavanceerde instellingen;

uitgaande mail poort 25

geen versleutelde verbinding

Dat is het maar werken doet het niet

Ik kan nog wel reageren als ik rechtstreeks op server mijn mail inlog,

maar mijn outlook moet ook werken voor mijn wifi camera's

daar moet ik ook uitgaande mail kunnen instellen.

Als dat niet lukt is het dada flybox

 

 

jeanmarchand
Gewaardeerd verkenner

Eindelijk werkt mijn uitgaande mail

Ik denk dat ik ook nog voor server uitgaande mail (SMTP) is verificatie vereist, moest uitzetten.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@jeanmarchand 

Fijn dat het gelukt is 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jeanmarchand
Gewaardeerd verkenner

Verzenden mail werkt niet altijd. Blijkbaar problemen met IP-adres.

Intussen is de connectie met mijn wifi camera's ook opgelost!

Afzetten en terug opzetten van flybox waardoor hij een nieuw IP-adres kiest is voldoende.

En mogelijk dat het weer werkt!

Je kan zo lang zoeken om problemen op te lossen.

Dat probleem moet Orange toch weten en kunnen oplossen!

Een communicatieprovider waar hoegenaamd geen communicatie mee mogelijk is.. goe bezig!

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Verzenden mail werkt niet altijd. Blijkbaar problemen met IP-adres.

Intussen is de connectie met mijn wifi camera's ook opgelost!

Afzetten en terug opzetten van flybox waardoor hij een nieuw IP-adres kiest is voldoende.

En mogelijk dat het weer werkt!

Je kan zo lang zoeken om problemen op te lossen.

Dat probleem moet Orange toch weten en kunnen oplossen!

Een communicatieprovider waar hoegenaamd geen communicatie mee mogelijk is.. goe bezig!

Ugh @jeanmarchand,

Heb je al geprobeerd om de technische dienst hieromtrent te contacteren. Probeer ook om de webcare stamleden te sturen, ze kunnen ook meer informatie hierover vragen.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen