annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promotie Orange

Topic gestart op: 14-06-24 15h05

Antwoorden: 7 antwoorden

DanGer611
Aspirant verkenner

Promotie Orange

Heeft er iemand al eens nagedacht over het promotiefilmpje ivm met Google apparaten op de tv?

Elke keer als die promotie draait en ze zeggen: “ ok Google, lichten aan” beginnen al mijn lampen te branden. 
Denken ze daar niet aan dat er mensen zijn, die een Google Home in huis hebbe

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @DanGer611 ,

Bedankt voor je bericht.
Is dit een  promotiefilmpje van Orange of Google?

Rizlaine

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DanGer611 

Dit is een hele terechte opmerking. 

Heb zelf ook zo een Google Hub in huis en ja als je de tv aan hebt staan en er komt een reclame van Google op en daar in zegt men dan ook 'Hey Google' dan is dat inderdaad dat het erop reageert. Gelukkig dient dat ding hier enkel als foto lijstje op de moment en vragen mijn partner daar het weer in op. Al de rest loopt gelukkig via Apple aangezien de rest in huis Apple toestellen zijn. 

Maar goed even terug komend op je terechte opmerking je hebt een punt. Het zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn dat dit zo gaat. natuurlijk kan Orange niet veel doen aan het 'probleem' die maken een promotie filmpje of een ander toestel of merk doet dit. Eigenlijk zou Google zelf dit probleem moeten oplossen maar ook door de bediening eenvoudiger te maken. 

Ik heb op mijn iPhone 'hey Siri' staan. Nooit aangezet maar sinds in een nieuwe auto heb met Apple CarPlay moet dit aanstaan. Maar zodra er iemand ook maar hey Siri zegt begint de iPhone in gang te schieten. 

Al met al zouden de fabrikanten dit wel mogen aanpassen dat het niet kan gebeuren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  hier idem in huis.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@DanGer611 

misschien dit eens proberen?

Wist je dat Google Assistant een geheime naam heeft? In plaats van “Oké Google” of “Hey Google”, zeg je de volgende keer gewoon “Hey Boo Boo” (klinkt als Hey Boe Boe) om de spraakassistent te activeren. Probeer het meteen uit of wacht tot je er indruk mee kunt maken op je vrienden en familie

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen