annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reparatie toestel: valt mijn toestel onder garantie

Topic gestart op: 22-02-18 10h51

Antwoorden: 7 antwoorden

Mallory
Gewaardeerd verkenner

Reparatie toestel: valt mijn toestel onder garantie

Hallo,

Ik heb vorig weekend mijn Sony xperia binnen gedaan bj orange voor herstelling. Dit is een toestel via mijn abonnement dus hopelijk valt het onder garantie. In de winkel zeiden ze wel dat het kon zijn dat mujnmijn toestel niet onder garantie valt omdat de hoeken wat de kleur afgesleten is door mijn cover dat er rond zat en ze dan misschien konden zeggen dat het kapot is van te vallen... naar het schijnt, volgend de persoon van de winkel, durven ze nogal moeilujk te doen. Iemand hier ervaring mee? En iemand enig idee hoelang mijn toestel ongeveer weg zou blijven? Alvast bedankt

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Manu
Veteraan verkenner

@Svanderlinden9

Heeft je toestel nog fabrieksgarantie? Want dan zou ik je aanraden om deze onder fabrieksgarantie ook binnen te brengen bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt.

Indien je geen fabrieksgarantie meer hebt, moet je uw probleem en vraag iets duidelijker verwoorden. Want momenteel is het niet echt zo duidelijk.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Svanderlinden9is soms toevallig uw toestel een beetje nat geweest? Ik herken die symptomen een beetje ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mallory
Gewaardeerd verkenner

Nee het toestel is niet nat geweest. .. het begon met problemen om op te laden en ik was gaan informeren wat het kon zijn en ze dachten in het orange center dat het de aansluiting was... dan een backup gemaakt van mijn telefoon en nadat dit gebeurt was kon ik er niets meer mee doen... 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen