Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-18 10h51
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo,
Ik heb vorig weekend mijn Sony xperia binnen gedaan bj orange voor herstelling. Dit is een toestel via mijn abonnement dus hopelijk valt het onder garantie. In de winkel zeiden ze wel dat het kon zijn dat mujnmijn toestel niet onder garantie valt omdat de hoeken wat de kleur afgesleten is door mijn cover dat er rond zat en ze dan misschien konden zeggen dat het kapot is van te vallen... naar het schijnt, volgend de persoon van de winkel, durven ze nogal moeilujk te doen. Iemand hier ervaring mee? En iemand enig idee hoelang mijn toestel ongeveer weg zou blijven? Alvast bedankt
Heeft je toestel nog fabrieksgarantie? Want dan zou ik je aanraden om deze onder fabrieksgarantie ook binnen te brengen bij de winkel waar je het toestel gekocht hebt.
Indien je geen fabrieksgarantie meer hebt, moet je uw probleem en vraag iets duidelijker verwoorden. Want momenteel is het niet echt zo duidelijk.
@Svanderlinden9is soms toevallig uw toestel een beetje nat geweest? Ik herken die symptomen een beetje ..
Nee het toestel is niet nat geweest. .. het begon met problemen om op te laden en ik was gaan informeren wat het kon zijn en ze dachten in het orange center dat het de aansluiting was... dan een backup gemaakt van mijn telefoon en nadat dit gebeurt was kon ik er niets meer mee doen...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |