annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Service

Topic gestart op: 24-02-21 04h38

Antwoorden: 2 antwoorden

Nadir1
Aspirant verkenner

Service

Ik heb in alle hoeken gezocht en nergens kan ik een contact email vinden. Echt super belachelijk hoe de klanten service hier werkt, SCHANDALIG!!! Ik werd door 2 medewerkers physiek aangevallen in de orange shop in Eeklo, ik heb er al 4 keer meldingen van gemaakt bij orange de afgelopen 3 maanden en er word NIKS mee gedaan!!!! Mijn telefoon is gesaboteerd achter in de werk ruimte door een medewerker en heb afschuwelijke racistische opmerkingen naar me hoofd toegegooid gekregen!! En NERGENS ZIJN ZE FATSOENLIJK BEREIKBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt de aller aller grootse fout van me leven om hier iets af te sluiten GADVERDAMME!!!! 09-12-2021

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Nadir1  

Het roepen op een forum gaat je niet helpen dat gaat zelfs er voor zorgen dat mensen niet op je post reageren. Want dat is voor niemand fijn om op deze manier iemand te helpen. 

Daarbij is het hier ook geen klantendienst , dit is een forum van klanten voor klanten. Hier is dus ook geen klantendienst die je kunnen helpen. 

Moest je een vraag hebben ergens over kan je die hier stellen en kunnen we zien of wij je ergens mee kunnen helpen. Vragen betreft openstaande dossiers of facturatie of persoonlijke dingen kunnen wij niet op antwoorden. Daarvoor neem je contact op via de volgende kanalen :

Twitter , als je een account hebt , Messenger via Facebook , ook daar dien je een account te hebben of telefonisch de 5000. 

Persoonlijk ervaar ik de service goed zowel telefonisch als via Messenger op Facebook. Ook in de shop altijd prima geholpen nooit een probleem meegemaakt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze


Beste,

We zijn hier allemaal klanten en met zo een bericht 5 maal te plaatsen schiet er niemand iets op.

Fysiek aangevallen ? Ben al een paar maal in een shop geweest en zulke praktijken komen niet voor.
Tenzij, een persoon echt keet schopt en onhandelbaar is. Misschien hebben ze je manu militari naar buiten geleid.
Men moet ten allen tijde kalmte bewaren.

Leden met de meeste pluimen