Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-20 08h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe weet ik zeker dat mijn gsm-nummers allemaal op mijn simkaart staan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, @Margot
Indien u ooit en nieuwe iphone koopt, inloggen via uw appleID en u heeft normaal gezien de contacten terug.
Indien u ooit een ander merk koopt kan u deze perfect over zetten via de Orange Data Transfer App.
Daarnaast zijn er nog steeds een reeks andere manieren om contacten over te zetten.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Ik ben niet zo vertrouwt met icloud
Is er trouwens in de shops niet zo een optie tegen meerprijs waar je alles laat overzetten naar de nieuwe telefoon ? Of heb ik dat ergens anders gezien .... ?
Beste, @haelewyn ,
U heeft het waarschijnlijk over Mystart?
Met MyStart begeleiden we je doorheen de eerste stappen met je smartphone, in slechts 20 minuten:
MyStart is beschikbaar in alle Orange Shops voor 9,99 €."
Dit gaat over de gsm gebruiks klaar maken en contacten overzetten. Geen foto's en dergelijke aangezien dit soms 30-45min kan duren.
Maar ik ken persoonlijk niet zo veel verkopers die daar iets voor aanrekenen. De meeste doen dit gewoon als service voor de klant. Dit komt nauwelijks nog voor aangezien er verschillende apps zijn om alles via wifi over te zetten. (Orange Data transfer, Smartswitch)
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
ze kunnen dit normaal gezien 😉
of als je beide smartphone's van hetzelfde merk is onder android bv Huawei is er een app die alles overzet van de ene naar de andere telefoon.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |