annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervangen slim-kaart activeren

Topic gestart op: 02-12-19 23h43

Antwoorden: 2 antwoorden

Arac
Rekruut scout

Vervangen slim-kaart activeren

Ik had al een orange slim-kaart. Maar deze werkte vorige week plots niet meer. Zaterdag langs orange-shoo. Vlot nieuw kaartje gekregen en zou na 30 min actief moeten zijn. Intussen maandagavond en kan nog steeds niet bellen of internet gebruiken.  

Ik heb dus niet zo een bestelnummer ofzo gekregen, want gaat niet om een nieuw abonnement. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Ik had al een orange slim-kaart. Maar deze werkte vorige week plots niet meer. Zaterdag langs orange-shoo. Vlot nieuw kaartje gekregen en zou na 30 min actief moeten zijn. Intussen maandagavond en kan nog steeds niet bellen of internet gebruiken.  

Ik heb dus niet zo een bestelnummer ofzo gekregen, want gaat niet om een nieuw abonnement. 

Hallo @Arac,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Arac  best eeens de klantendienst bellen of via FB te contacteren of naar de shop terug gaan. Deze had al geactiveerd moeten zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen