Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-19 23h43
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik had al een orange slim-kaart. Maar deze werkte vorige week plots niet meer. Zaterdag langs orange-shoo. Vlot nieuw kaartje gekregen en zou na 30 min actief moeten zijn. Intussen maandagavond en kan nog steeds niet bellen of internet gebruiken.
Ik heb dus niet zo een bestelnummer ofzo gekregen, want gaat niet om een nieuw abonnement.
Ik had al een orange slim-kaart. Maar deze werkte vorige week plots niet meer. Zaterdag langs orange-shoo. Vlot nieuw kaartje gekregen en zou na 30 min actief moeten zijn. Intussen maandagavond en kan nog steeds niet bellen of internet gebruiken.
Ik heb dus niet zo een bestelnummer ofzo gekregen, want gaat niet om een nieuw abonnement.
Hallo @Arac,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |