annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
Kopje27
Ervaren verkenner

Is er een lijst met compatibele toestellen? 

Want zowel 8.0 als 8.1 werkt hier niet.

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kopje27

Er is geen lijst, enkel de voorwaarden waaraan je moet voldoen.

Niet alle prepaid simkaarten zullen werken: Deze dienst is inbegrepen in al onze gsm-abonnementen en Tempo Touch- en Tempo Giga-herlaadkaarten.

Wanneer je een compatibele simkaart hebt zou het vanaf Android 8.1 moeten werken (dus niet met Android 8.0) ongeacht het merk of type foon.

Je kan echter inderdaad links en rechts wel lezen dat er mensen zijn waarbij het in theorie zou moeten werken maar dat het in de praktijk toch niet lukt. Ik zou in dat geval eens binnenspringen in een Orange shop en het probleem voorleggen aan de klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kopje27
Ervaren verkenner

Thx voor de info.

De 8.0 heeft even gewerkt. 8.1 niet, dus naar de shop dan 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kopje27

Spreek je eigenlijk over dezelfde foon die van 8.0 naar 8.1 is gegaan of heb je een andere foon? Vergeet niet dat je steeds de laatste update van uw firmware moet hebben en dat uw voicemail zelf ook geconfigureerd moet zijn. En visual voicemail activeren in uw klantenzone of via de app => "Tarief en opties"

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Guy79
Aspirant verkenner

Ik heb de Visual voicemail geactiveerd op 09/09/2018 maar heb hier tot op heden nog geen badge voor ontvangen...  niet op mijn orange app noch in de klantenzone...,en als ik de voicemaîl wil beluisteren via visual doet ie niets en staat er bij: voicemail ophalen... maar gebeurt niks ,bijgevolg ben ik genoodzaakt 5555 te blijven bellen om die te beluisteren...,is dit normaal???

Grtz Guy S. 

😉👍

Leden met de meeste pluimen