Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
Is er een lijst met compatibele toestellen?
Want zowel 8.0 als 8.1 werkt hier niet.
Er is geen lijst, enkel de voorwaarden waaraan je moet voldoen.
Niet alle prepaid simkaarten zullen werken: Deze dienst is inbegrepen in al onze gsm-abonnementen en Tempo Touch- en Tempo Giga-herlaadkaarten.
Wanneer je een compatibele simkaart hebt zou het vanaf Android 8.1 moeten werken (dus niet met Android 8.0) ongeacht het merk of type foon.
Je kan echter inderdaad links en rechts wel lezen dat er mensen zijn waarbij het in theorie zou moeten werken maar dat het in de praktijk toch niet lukt. Ik zou in dat geval eens binnenspringen in een Orange shop en het probleem voorleggen aan de klantendienst.
Thx voor de info.
De 8.0 heeft even gewerkt. 8.1 niet, dus naar de shop dan 😉.
Spreek je eigenlijk over dezelfde foon die van 8.0 naar 8.1 is gegaan of heb je een andere foon? Vergeet niet dat je steeds de laatste update van uw firmware moet hebben en dat uw voicemail zelf ook geconfigureerd moet zijn. En visual voicemail activeren in uw klantenzone of via de app => "Tarief en opties"
Ik heb de Visual voicemail geactiveerd op 09/09/2018 maar heb hier tot op heden nog geen badge voor ontvangen... niet op mijn orange app noch in de klantenzone...,en als ik de voicemaîl wil beluisteren via visual doet ie niets en staat er bij: voicemail ophalen... maar gebeurt niks ,bijgevolg ben ik genoodzaakt 5555 te blijven bellen om die te beluisteren...,is dit normaal???
Grtz Guy S.
😉👍