Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
Geduld 🙂
De badges worden stilaan toegevoegd. Als je na een week nog geen badge hept, aarzel zeker niet om de klantendienst te contacteren.
OK, als je dan de randvoorwaarden op beide foons gecheckt hebt en dat is allemaal OK, dan inderdaad naar de shop waar ze dat kunnen nagaan en zouden moeten in orde kunnen brengen
Succes gewenst
@CandiceVschreef:Hallo @promenade, @alain_c en @Droopy_Kat!
Ik heb al jullie vragen verzameld en ben op zoek gegaan naar een in-house specialist ! Dankzij jullie heb ik een nieuwe collega ontmoet en veel bijgeleerd! 🙂
Dus...
- Visual Voicemail is direct in het besturingssysteem van de smartphones geïntegreerd, maar nog niet op alle versies van alle besturingssystemen.
- De My Orange App spoort automatisch op of je smartphone Visual Voicemail toestaat. Dus, als je de optie niet ziet kan je Visual Voicemail niet installeren. 😞
- Je kan het soms toch in je klantenzone zien, maar het is je smartphone die beslist of je het kan gebruiken of niet.
- Wat Android betreft is Visual Voicemail al op de 8.0 versie beschikbaar maar niet bij alle merken. Opnieuw, de beste manier om dit te weten is in de app te kijken of Visual Voicemail beschikbaar is of niet.
Voilà, ik hoop dat het helpt! 🙂
Candice
Bij mij is het dus beschikbaar in de app alsook online in de Klantenzone. Maar jullie klantendienst wil dus niets doen aan de foutmeldingen die ik krijg! Zij steken het op dat ik Android 8.1 moet hebben en niet Android 8.0. Maar zoals je zegt, weet de app en online dat ik een telefoon heb die dus wel werkt met Visual Voicemail! Toestel is een Xiaomi Mi A1 (Android One, met Android 8.0) EN de optie Visual Voicemail is beschikbaar in de app en online.
Kan jij intern via PM met men telefoonnummer het probleem opsporen waarom Visual Voicemail niet actief geraakt hier? Thanks
Hoi,
Zou je mij kunnen verderhelpen aub?