annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
Converted
Ervaren verkenner


@yvodulaing2schreef:

Android 8.1, nodig blijkbaar. Bij mij (denk ik) daar het probleem


Werkt het bij jouw al? Nu geven ze de schuld bij mij dat ik android 8.1 moet hebben. En als het dan nog niet werkt, moet ik de fabrikant (Xiaomi) of Google maar contacteren. Orange, doe hier iets aan!

0 pluimen
JohanB200
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail Android werkt enkel met ingebouwde VVM, dus via telefoon settings, niet met externe applicaties. Aan de hand van je telefoonnummer kan de klantedienst zien of al de settings op het voicemail netwerk van Orange juist staan om te kunnen genieten van VVM.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Zoals ik reeds eerder zei, als VVM enkel op android 8.1 werkt is dat zeer klantonvriendelijk van Orange, want tot hiertoe heeft slechts 1,1 % van de android gebruikers deze laatste nieuwe versie.

Of zijn mss enkel de Apple gebruikers gewenste klanten?

Welk normaal bedrijf haalt het in zijn hoofd om iets uit te brengen waar slechts 1,1 % van zijn klanten van kan genieten?

Ikzelf heb versie 7.0 wat al niet slecht is, en zonder mogelijkheid om nog up te graden, terwijl mijn A3 nog geen twee jaar oud is ....

Voor dit topic krijgt Orange van mij zeer slechte punten .... Man BoosGefrustreerde manMan Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Afgeven op orange en android is gemakkelijk terwijl het wel de gsm fabrikanten zijn die alles om zeep helpen. Samsung bracht in januari 2018 de Galaxy A8 2018 uit met firmware 7.1.1 die al uit is sinds 2016. De volledige verantwoordelijkheid ligt dus bij de fabrikanten.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Bolleke-Beezeke  schreef:

Afgeven op orange en android is gemakkelijk terwijl het wel de gsm fabrikanten zijn die alles om zeep helpen. Samsung bracht in januari 2018 de Galaxy A8 2018 uit met firmware 7.1.1 die al uit is sinds 2016. De volledige verantwoordelijkheid ligt dus bij de fabrikanten.


Niet akkoord @Bolleke-Beezeke ...

Wie heeft VVM ontwikkeld? Samsung? Google? Of Orange ?

Iets ontwikkelen voor android en dan zorgen dat het enkel op de laatste nieuwe versie werkt, wetende dat slechts 1,1 % van de gebruikers dat heeft? Dat riekt bij mij naar een poging om bestaande klanten te dwingen een gloednieuwe foon te kopen.

Ik ben zelf leidinggevende in de IT sector geweest (nu op pensioen) en ik ben zeker dat ik zo een stunt nooit had moeten riskeren ...

Maar goed, ieder zijn eigen mening. Bovenstaande is de mijne.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen