annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Op de honor view 10 werkt het perfect. Kan dit toestel absoluut aanbevelen aan iedereen die een waanzinnig uitgebreide top android met oreo zoekt voor minder dan 500 euro. Heb hem in duitsland gehaald en echt omver geblazen door de kwaliteit en mogelijkheden.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Op mijn Nexus 6P werkt het al een tijdje vlot, gewoon aangezet in mijn Klantenzone en aangezet in de settings van de dialer op de telefoon, is wel handig

0 pluimen
promenade
Gewaardeerd verkenner

dank voor de info. Met mijn gsm zal dus nog gaan. Enig idee wanneer het mogelijk is op alle gsm's?

0 pluimen
alain_c
Ervaren verkenner

Dag Candice,

dank voor info. Maar eergisteren heb ik het via de klantenzone kunnen aanklikken en gisteren was het opeens weg. Daarom zou ik via de klantenzone nogmaals goed iedereen laten informeren dat het maar geldig is vanaf de voorwaarden dat er momenteel gelden. Dit om de nodige frustatie(welke ik nu al had) te voorgekomen.

0 pluimen
alain_c
Ervaren verkenner

Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen