Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-22 16h37
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo!
Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven.
In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Al honderdduizend verschillende dingen geprobeerd op de iPhone zelf maar zonder succes. Ook al verschillende keren geprobeerd via de telefonische klantendienst maar daar doen ze exact hetzelfde en kom ik dus ook niet verder.
Wie heeft de gouden tip? 😀
@JosetteBedankt voor je reactie!
Yes, ik heb alles al doorgenomen van informatie die er te vinden is. Ik ben digitaal goed aangelegd dus ik heb voor mijn post ook echt alles goed uitgezocht.
Ik had gehoopt dat er iemand zou zijn met een gouden tip maar ik vrees er een beetje voor. 🙂
@ws94 als je eens contact opneemt
via FB- Messenger?
Wie weet?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |