annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail wordt maar niet geactiveerd (iOS 15.4.1, iPhone 13 Pro)

Topic gestart op: 05-04-22 16h37

Antwoorden: 6 antwoorden

ws94
Aspirant verkenner

Visual Voicemail wordt maar niet geactiveerd (iOS 15.4.1, iPhone 13 Pro)

Hallo!

Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven.

In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Al honderdduizend verschillende dingen geprobeerd op de iPhone zelf maar zonder succes. Ook al verschillende keren geprobeerd via de telefonische klantendienst maar daar doen ze exact hetzelfde en kom ik dus ook niet verder.

Wie heeft de gouden tip? 😀

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
ws94
Aspirant verkenner

@JosetteBedankt voor je reactie!

Yes, ik heb alles al doorgenomen van informatie die er te vinden is. Ik ben digitaal goed aangelegd dus ik heb voor mijn post ook echt alles goed uitgezocht.

Ik had gehoopt dat er iemand zou zijn met een gouden tip maar ik vrees er een beetje voor. 🙂

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@ws94 als je eens contact opneemt

via FB- Messenger?

Wie weet?

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen