Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail : Badges

Ik visual voicemail geinstalleerd en is active.

Wanneer wordt de badge toegekend ?

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Leidende sjamaan

@Queen_Malika 

Om visual voice mail te gebruiken moeten er enkele voorwaarden voldaan zijn:

• Uw foon zelf moet compatibel zijn
  • Uw foon moet in de lijst van Orange compatibele foons staan. het is niet omdat de fabrikant het voorziet dat Orange het ook heeft geïmplementeerd
  • Als beide voorwaarden voldaan zijn moet je het in uw klantenzone activeren

Als dat allemaal in orde is zie je het staan in uw foon app: 

Normaal gezien, van links naar rechts:

• Toetsen
  • Recent
  • Contacten
  • Voicemail

Ga naar voicemail en daar kun je dan de berichten beluisteren, doorsturen, bewerken, verwijderen ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Ervaren verkenner

Hallo,

Bedankt voor de info, kan ik ergens die lijst vinden? Mijn telefoon is een Samsung note 10+

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Queen_Malika  schreef:

Hallo,

Bedankt voor de info, kan ik ergens die lijst vinden? Mijn telefoon is een Samsung note 10+

Ik kan blijkbaar die lijst nergens meer vinden ..

Misschien zijn de volgende voorwaarden intussen voldoende:

Goed om te weten:

Visual Voicemail is beschikbaar voor Orange-klanten met een abonnement of Tempo Touch- of Tempo Giga-herlaadkaart en met een iPhone vanaf iOS 7.0 of smartphone met Android 8.1.

Het surfvolume dat gegenereerd wordt door het gebruik van Visual Voicemail is volledig gratis in België en in de EU. Buiten de EU gelden de internationale tarieven.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Hallo, bedankt voor je antwoord. Ik heb ondertussen alles gevonden en ingesteld. Nu hopen dat het werkt.

Ben echt content met dit forum. Ik had nog nooit van visuele voicemail gehoord. Wist niet wat apn was, ondertussen ook dankzij jullie rondgewandeld in mijn telefoon en nog wat leuke dingen gevonden... dus veel bijgeleerd vandaag. 

Dank je iedereen voor de hulp...

Echt een leuk forum, met heel behulpzame mensen. Ik kom hier nog...

Grtjs

Malika

Leidende sjamaan

Dankuwel @Queen_Malika voor de complimentjes. 😀

En ja, wat jij aanhaalt, dat is de bouwsteen van Tribe. Klanten die elkaar helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring. !!

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen