annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voice-mail nummer is niet toegekend.

Topic gestart op: 20-09-23 20h59

Antwoorden: 5 antwoorden

JanSan333
Ervaren verkenner

Voice-mail nummer is niet toegekend.

OPGELOST

Goede avond,
Wanneer mijn telefoon op voicemail moet gaan, gebeurd er niets en krijgt men te horen dat -dit nummer is niet toegekend-
Enig idee hoe dit te verhelpen?

.

Via de voicemail instellingen is mijn gepersonaliseerde begroeting in orde.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JanSan333
Ervaren verkenner

Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.

De volgende dag was het al inorde. 

Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).

Kudos voor de technische dienst.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
JanSan333
Ervaren verkenner

Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.

De volgende dag was het al inorde. 

Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).

Kudos voor de technische dienst.

Josette
Wijze
Wijze

@JanSan333  een goedenavond.

Heb je  deze als een gelezen?

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
JanSan333
Ervaren verkenner

Ja ja , ik heb me al een ongeluk gezocht op het Forum.

De voicemail is ingesteld met mijn voorkeur, maar wanneer de beller naar mijn voice-mail behoord verwezen te worden, is er enkel de tekst - dit nummer is niet toegewezen+

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@JanSan333 

Dan is de klantendienst de plaats waar je moet zijn. Meer kunnen wij hier, allemaal gewone klanten zijnde, ook niet doen in dit geval.

EDIT: ik ga ervan uit dat men u wel gewoon kan bellen op uw nummer .... Zoniet is er nog iets anders aan de hand ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen