Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-23 20h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goede avond,
Wanneer mijn telefoon op voicemail moet gaan, gebeurd er niets en krijgt men te horen dat -dit nummer is niet toegekend-
Enig idee hoe dit te verhelpen?
.
Via de voicemail instellingen is mijn gepersonaliseerde begroeting in orde.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.
De volgende dag was het al inorde.
Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).
Kudos voor de technische dienst.
Na veel op en af telefoneren /chatten heeft er eindelijk iemand de moeite gedaan om een dossier aan te maken.
De volgende dag was het al inorde.
Bij het verlengen van de tijd ( telefoon laten overgaan vooraleer een voice-mail bericht kan ingesproken worden), had ik ergens een fout gemaakt( een verkeerd nummer).
Kudos voor de technische dienst.
@JanSan333 een goedenavond.
Heb je deze als een gelezen?
Klik op de blauwe deze.
Succes.
Ja ja , ik heb me al een ongeluk gezocht op het Forum.
De voicemail is ingesteld met mijn voorkeur, maar wanneer de beller naar mijn voice-mail behoord verwezen te worden, is er enkel de tekst - dit nummer is niet toegewezen+
Dan is de klantendienst de plaats waar je moet zijn. Meer kunnen wij hier, allemaal gewone klanten zijnde, ook niet doen in dit geval.
EDIT: ik ga ervan uit dat men u wel gewoon kan bellen op uw nummer .... Zoniet is er nog iets anders aan de hand ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |