Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
@Anonymous denk toch wel dat dit mogelijk moet zijn. Kijk eens in je klantenzone en zie eens bij tariefplan - opties en diensten deactiveren - voicemail. Ga over de opties heen met je pijltje van je muis en dan zou er bij die optie deactiveren moeten staan. Moest je het terug willen activeren doe jet op de dezelfde manier maar dan opties en diensten activeren.
dat staat er niet meer tussen
Het is inderdaad ondertussen bevestigd door Orange dat het niet meer mogelijk is om voicemail uit te schakelen.
Dit is echt absurd.
@Anonymous en @Cdt24801 heb je een van de nieuwe tarief plannen ? dan kan jeje voicemail in de klanten zone niet meer uitschakelen. De opties kan ik nu eindelijk raadplegen en het is enkel mogelijk om de visual voicemail uit te zetten. Maar denk dat de klantendienst dat wel moet kunnen dat lijkt me straf als ze dat niet kunnen.
ik vindt het wel raar indien je overschakel dat er verschillende bewerkingen niet meer werken zoals de voice mail uitschakelen uw orange cloud verdweend je mobiele coyote weg is en dit zonder een uitleg gebeurd
dat zou beter moeten kunnen naar klanten toe
ik krijg vandaag mail mijn orange cloud te gebruiken wel raar als het niet meer gratis in go plus kan
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |