annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Fabie 

Als je deze thread eens doorneemt zul je vaststellen dat simpelweg de voicemail uitzetten niet meer mogelijk is bij Orange.

Je zult op een of andere manier inventief moeten zijn om "iets" te "arrangeren". Lees bijvoorbeeld eens de tip van @Anonymous hier wat hoger. Voor details hoe precies hij dat gedaan heeft kan je hem een PM sturen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surpiez
Aspirant verkenner

De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen

 
 
 
0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen

   

Hallo @Surpiez,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Surpiez  schreef:

De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen

 
 
 

Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid om voicemail compleet te deactiveren enkel mogelijk door tussenkomst van de klantendienst. Je kunt dat dus niet zelf.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jac
Aspirant verkenner

Jammer, je denkt te veranderen naar een beter tariefplan en dit is ook zo wel. Enkel vergeet men er bij te vertellen dat er andere zaken zoals uitschakelen van de voicemail verdwijnen. Waarom is maar de vraag? Zit er een verdienmodel achter als je deze in het buitenland gebruikt??? 

Om je nummer terug voicemail vrij te krijgen is er maar één oplossing, veranderen naar een andere provider want daar is dit wel mogelijk en krijg je meer data en is het goedkoper gedurende de eerste maanden. Al bij al jammer want veranderen van provider veranderen omwille van een basis service zoals het uitschakelen van een voicemail is het laatste wat ik gedacht had, maar er zit blijkbaar niks anders op!!!!!

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen