Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Als je deze thread eens doorneemt zul je vaststellen dat simpelweg de voicemail uitzetten niet meer mogelijk is bij Orange.
Je zult op een of andere manier inventief moeten zijn om "iets" te "arrangeren". Lees bijvoorbeeld eens de tip van @Anonymous hier wat hoger. Voor details hoe precies hij dat gedaan heeft kan je hem een PM sturen.
@Surpiez schreef:
De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen
Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid om voicemail compleet te deactiveren enkel mogelijk door tussenkomst van de klantendienst. Je kunt dat dus niet zelf.
Jammer, je denkt te veranderen naar een beter tariefplan en dit is ook zo wel. Enkel vergeet men er bij te vertellen dat er andere zaken zoals uitschakelen van de voicemail verdwijnen. Waarom is maar de vraag? Zit er een verdienmodel achter als je deze in het buitenland gebruikt???
Om je nummer terug voicemail vrij te krijgen is er maar één oplossing, veranderen naar een andere provider want daar is dit wel mogelijk en krijg je meer data en is het goedkoper gedurende de eerste maanden. Al bij al jammer want veranderen van provider veranderen omwille van een basis service zoals het uitschakelen van een voicemail is het laatste wat ik gedacht had, maar er zit blijkbaar niks anders op!!!!!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |