Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Dat kan @Gregory ik zal ze de vraag eens voorleggen of dit wel uit te schakelen is. Lijkt mij niet dat dit niet kan want dan zijn ze wel achteruit gegaan en niet vooruit.
Ik heb wel nog Koala.
Later, als mijn drie maanden korting voorbij zijn ga ik overschakelen naar Go omdat ik dan second call erbij krijg.
Wel, @Cdt24801
De 5000 heeft ook verschillende keren gezegd dat die 9 EUR korting enkel voor nieuwe abonnementen is, ie als je in je bestaande Love van Koala overschakelt naar een Go Intense dan geldt de korting niet
Verder, wat bepaalt een abonnement ?
- aantal SMS
- aantal belminuten
- aantal Gb
Dat is het ongeveer.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Beste het lukt mij niet om de Voice mail te deactiveren
Graag een oplossing
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |