annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze


@Cdt24801  schreef:

Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...


Eerlijk gezegd, @Cdt24801 zie ik niet in waarom dit met de nieuwe abonnementen niet zou kunnen.  Het ging met de oude

Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja @Gregory 

Wat is er allemaal veranderd achter de schermen, dat weten wij niet hé. En waarom blijft de klantendienst halsstarrig beweren dat het niet meer kan ... terwijl @Totem  dat tegenspreekt ...

Ik weet het niet hoor ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 en @Gregory  aangezien ik net eens ben gaan zien in de klantenzone kan je inderdaad bij de opties niet je voicemail uitschakelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801 en @Gregory  aangezien ik net eens ben gaan zien in de klantenzone kan je inderdaad bij de opties niet je voicemail uitschakelen.


Ik denk dat je via messenger moet gaan @patrick2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen