Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...
@Cdt24801 schreef:Ik vind het antwoord van @Totem in deze thread wel vreemd want in een andere thread staat dat de klantendienst formeel bevestigd heeft dat de voicemail niet meer kan uitgeschakeld worden ...
Eerlijk gezegd, @Cdt24801 zie ik niet in waarom dit met de nieuwe abonnementen niet zou kunnen. Het ging met de oude
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |