Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
30 seconden is normaal gezien de langst mogelijke setting.
Voicemail uitschakelen kon bij de operatoren waar ik gewerkt heb enkel door de klantendienst gebeuren.
Als eender wie een manier weet.. laat maar weten. Dan proberen wij het ook uit.
Heeft het te maken met ussd codes met ## erin ?
Zoals Haelewyn zegt, hieronder wat ik heb gedaan. ( telenet codes)
3 keer de code ingeven. negeren wat er op het scherm komt.
Ik heb een iPhone en een go intense
succes
Ik had al jàren geen voicemail, ben trouwens als 21 jaar klant... Sinds zaterdag na een herstart van mijn toestel (want ik had plots geen service meer...) krijg ik een sms om de voicemail in te stellen? En inderdaad, plots staat er terug een voicemail op mijn lijn. Voordien bleef het altijd bellen... Contact met de 5000, dit komt door de automatische omschakeling naar het nieuwe tariefplan, waar ik niet voor gekozen heb, blijkbaar kan het niet anders. Teruggaan naar het vorige tariefplan gaat niet. Uitschakelen van de voicemail ook niet. Het is jammer dat ze trouwe klanten (21 jaar is toch niet weinig denk ik dan) zouden verliezen door zo'n stomme dingen, bij andere providers gaat dit wel. De medewerker kon mij er verder niet mee helpen.
De oplossing die @Ikkeook uitschreef is inderdaad toch al iets, nu komen mijn correspondenten niet uit op een niet ingestelde voicemail maar krijgen ze een bandje dat de correspondent niet bereikbaar is en dat er later opnieuw moet worden geprobeerd. In 4 talen. Doe deze 3 stappen na elkaar (telkens wachten op respons van de server):
Gelukt Super Bedankt !!!!!!
Dus je telefoon blijft nu bellen net zoals je geen actieve voicemail hebt? De beller krijgt nu een boodschap te horen? De beller kan niets inspreken?
Met deze codes lukt het? Waarom kan dit bij Orange dan zelf niet ingesteld worden door middel van een knop in de app?
Ik weet uit ervaring dat je de eerste keer inderdaad 4 stemmen in verschillende talen krijgt te horen voor het instellen en ook inspreken van een voicemail bij Orange.
Momenteel ben ik geen klant meer door dit probleem. Ik zou dit graag bevestigd hebben.