annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
haelewyn
Leidende verkenner

30 seconden is normaal gezien de langst mogelijke setting. 

Voicemail uitschakelen kon bij de operatoren waar ik gewerkt heb enkel door de klantendienst gebeuren.

Als eender wie een manier weet..  laat maar weten. Dan proberen wij het ook uit.

Heeft het te maken met ussd codes met ## erin ? 

 

 

0 pluimen
Ikkeook
Gewaardeerd verkenner

Zoals Haelewyn zegt, hieronder wat ik heb gedaan. ( telenet codes)

3 keer de code ingeven. negeren wat er op het scherm komt. 

Ik heb een iPhone en een go intense

  1. bel via jouw smartphone/gsm naar ##62#
  2. bel via jouw smartphone/gsm naar ##61#
  3. bel via jouw smartphone/gsm naar ##67#

succes

0 pluimen
Boenke
Gewaardeerd verkenner

Ik had al jàren geen voicemail, ben trouwens als 21 jaar klant... Sinds zaterdag na een herstart van mijn toestel (want ik had plots geen service meer...) krijg ik een sms om de voicemail in te stellen? En inderdaad, plots staat er terug een voicemail op mijn lijn. Voordien bleef het altijd bellen... Contact met de 5000, dit komt door de automatische omschakeling naar het nieuwe tariefplan, waar ik niet voor gekozen heb, blijkbaar kan het niet anders. Teruggaan naar het vorige tariefplan gaat niet. Uitschakelen van de voicemail ook niet. Het is jammer dat ze trouwe klanten (21 jaar is toch niet weinig denk ik dan) zouden verliezen door zo'n stomme dingen, bij andere providers gaat dit wel. De medewerker kon mij er verder niet mee helpen.

De oplossing die @Ikkeook uitschreef is inderdaad toch al iets, nu komen mijn correspondenten niet uit op een niet ingestelde voicemail maar krijgen ze een bandje dat de correspondent niet bereikbaar is en dat er later opnieuw moet worden geprobeerd. In 4 talen. Doe deze 3 stappen na elkaar (telkens wachten op respons van de server):

  1. bel via jouw smartphone/gsm naar ##62#
  2. bel via jouw smartphone/gsm naar ##61#
  3. bel via jouw smartphone/gsm naar ##67#

 

Ivanchevyvan
Rekruut scout

Gelukt Super Bedankt !!!!!! 

 

kristofmertens
Ervaren verkenner

Dus je telefoon blijft nu bellen net zoals je geen actieve voicemail hebt? De beller krijgt nu een boodschap te horen? De beller kan niets inspreken?

Met deze codes lukt het? Waarom kan dit bij Orange dan zelf niet ingesteld worden door middel van een knop in de app? 

Ik weet uit ervaring dat je de eerste keer inderdaad 4 stemmen in verschillende talen krijgt te horen voor het instellen en ook inspreken van een voicemail bij Orange. 

Momenteel ben ik geen klant meer door dit probleem. Ik zou dit graag bevestigd hebben. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen