Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
74 ANTWOORDEN 74
Ikkeook
Gewaardeerd verkenner

Spoiler
ze hebben het aangepast volgens mij want bij anderen lukte dit ook. Is het mogelijk van privéberichten te sturen? ik heb (denk ik) een andere oplossing
0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Ikkeook  zou je die oplossing dan ook openbaar met ons willen delen ? Want er zijn meerdere mensen die hier graag een oplossing voor zoeken. Als het enkel privé wordt gedaan onderling dan help je andere Tribers hier niet mee. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Het zou vreemd zijn want ik heb enkel geweten dat je de doorschakelingen op de klantendienst moest uitschakelen. 

Bv de code 21 tussen (###) schakelt alle doorschakelingen uit maar dan ben je er nog altijd niet.

0 pluimen
Boenke
Gewaardeerd verkenner

Ik heb net iemand aan de lijn gehad van de Business Support, ik ben namelijk vlootbeheerder via mijn werk, deze persoon komt van de residentiële dienst en bevestigd mij dat op de nieuwe tariefplannen dit technisch niet meer mogelijk is, blijkbaar een beslissing op een managementsniveau die niet echt te begrijpen is. 

Ik ben dan zelf maar wat gaan testen en ben op een oplossing gekomen, ik heb een datakaart in een ipad steken, dit is een kaart met een telefoonnummer maar waar je niet mee kan bellen. Er staat enkel data op (tariefplan daar is Business Everywhere Essential). Ik heb nu mijn telefoon doorgeschakeld naar dat nummer na 30 seconden (het langst mogelijke) en nu krijg ik wel mooi in 4 talen "uw correspondent is momenteel niet bereikbaar, gelieve later nog eens terug te proberen". Ik wil gerust mijn nummer van die kaart ervan met iedereen delen, dan is iedereen van zijn probleem verlost en ik heb er toch geen last van want het is een datakaart. Dit zijn de te ondernemen stappen:

Edit: blijkbaar wordt een nummer gebleept... op de plaats van de bleep moet dus een nummer komen van een datakaart of een nummer dat niet meer bestaat. Wie met mijn nummer wil testen: 0499-05- 73- 73

 

Vorm **62*bleep# en druk op bellen of verzenden (doorschakeling indien het toestel uit staat of buiten bereik is)

Vorm **61*bleep**30# en druk op bellen of verzenden (doorschakeling indien je na 30 seconden niet opgenomen hebt, dit is de langst mogelijk instelbare tijd)

Van de code 67 ben ik afgebleven omdat dit is om door te schakelen indien in gesprek maar ik krijg gewoon een 2de lijn binnen op mijn toestel als ik al aan de lijn ben, neem ik niet op dan doet hij de bovenstaande doorschakeling. Ik heb ##67# verzonden om zeker te zijn dat er geen doorschakeling actief staat indien in gesprek (wat volgens bij niet kan zolang de optie "second call" actief staat, als je die optie niet hebt dan verzend je **67*bleep# om ook bij bezet niet op de voicemail terecht te komen)

 

Ik hoop dat ik hier heel wat Tribers mee kan helpen die hetzelfde probleem ervaren met de nieuwe tariefplannen en die absoluut geen voicemail wensen. Grtz

 

Marco
Gewaardeerd verkenner

hoi, welke code kan ik gebruiken als de optie op mijn iPhone "Houd onbekende bellers stil" aan staat.

Als dit actief staat, dan gaat deze oproep toch naar een voicemail ondanks het feit dat ik bleep naar een datakaart.... 

Graag jouw hulp! mvg, 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen