Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-05-23 19h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een dlechte internet verbinding met gsm en laptop in mijn duplex. Dit was niet het geval voor go extreme zonder die 300gb extra data maar of dat rellevant is weet ik niet. Ik weet alleen dat ze zeiden dat ik apparaten kon laten installeren en maandelijks x euro bijbetalen voor betere internet verbinding.
Maar ik hrb WIFI waar ik voor betaal en mijn duplex is niet zooo groot!
Dus snap ik niet waarom dat ik extra moet betalen voor wat ik voordien al had.
ÈN dan nog geen zekerheid hebben dat het werkt. Mijn laptop daar scheelt niets mee.
PLEASE ADVIES!!!
Dank u
Helen1🙏
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat je een Go Extreme hebt doet niet ter zake dat staat er totaal los van.
Maar je hebt het over apparaten laten installeren wat heb je extra laten installeren dan ?
Dat je een Go Extreme hebt doet niet ter zake dat staat er totaal los van.
Maar je hebt het over apparaten laten installeren wat heb je extra laten installeren dan ?
Niets, mss apps te veel denk je? Maar ik heb er bitter weinig bij geïnstalleerd.
Ik had de Samsung s22+ 256 gb toen begon het een beetje al, maar heb mijn toestel niet terug, geld niet terug, andere toestel ook niet terug en ze zeggen haast niets sedert 8 maart 2023. Nu met dit toestel NOOIT problemen gehad en plots wel.......?