annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Webpromo's voor herlaarkaarten

Topic gestart op: 23-10-19 12h26

Antwoorden: 3 antwoorden

Tiptronic
Ervaren verkenner

Webpromo's voor herlaarkaarten

Ik zag op de orange.be hoofdpagine dit: " Herlaadkaarten
Gigaveel data voor 15 €" en ik klikte daar op

-> orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten daarna op "


Daarna heb ik gekozen voor tempto giga en besteld "Tempo Giga
4 GB, 50 belminuten, 4000 sms'en
Webpromo: bestel nu! Betaal 10 € en ontvang 15 € belwaarde"

Besteld en betaald, maar wat lijkt, ik moet een totaal nieuwe simkaaet verwachten! Dat stond op geen enkele stap dat het om een nieuw sim ging, ik heb screenshots van alle staps


Maar deze lijkt helemaal niet voor een herlading van mijn (ondertussen al 2+ jaar bestaanda tempo giga) kaart, maar een totaal nieuwe simkaart dat ik thuis zou moeten verwachten. 

 

Bovenop de misleiding, een totaal onbeleefde persoon aan de lijn op 5000. 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Tiptronic  de link die u er bij gezet heeft brengt me naar de site. Daar kan u betsellen en bestellen is meestal een nieuwe kaart ontvangen. Deze promo bestaat wel maar naar beneden scrollend ziet u meer info staan. Ook onderandere om deze belwaarde om te zetten in data. Beste had u herladen gedaan , online herladen staat er bij. De promotie zoals deze er staat is wel duidelijk wel voor mij . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tiptronic
Ervaren verkenner

Voor mij is er geen enkel hint dat dit over een nieuw simkaart gaat, zie screenshot, betaal 10 ontvang 15 belwaarde. Voor de rest stond er niets op. Hoe kun je daaruit lijden dat het over nieuwe simkaarten gaat? En wat voor promo is dat dan? Schrijf er dan bij dat het voor niet oude gebruikers is én dat er een SIMkaart wordt verkocht en géén belwaarde.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tiptronic  ja ik begrijp uw verwarring op die manier want u heeft daarop gedrukt en dan zit het in het winkel mandje. Dat is bij Orange bestellen , en bestellen is een nieuwe simkaart. Iets daar onder staat online herladen. Maar goed ik begrijp uw verwarring ermee voor sommige mensen is het misschien niet altijd even duidelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen