Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-07-19 20h39
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden
online aangevraagd
@fransken schreef:
online aangevraagd
En heb je daar op enige wijze bevestiging of iets in die aard van gekregen? Of is er zonder enige verdere communicatie gewoon overgegaan tot het "disabelen" van uw huidig nummer?
ik zou een sms ontvangen ter bestiging maar niets gekregen.
En heb je zomaar een nieuw nummer aangevgraagd, om het even wat, of heb je zelf iets voorgesteld? En in dat bericht dat de sms aankondigde stond ook het nieuwe nummer nog niet?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |