Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe heb je dat aangevraagd? Online? In een Shop?
Het is nu wat laat om de klantendienst nog te contacteren, maar zij (of in de shop waar je geweest bent) zijn de enigen die u hierin gaan kunnen helpen vrees ik.
Als je zelfs zegt dat je uw nieuw nummer nog niet kent is gewoon geduld oefenen zelfs geen optie ...
online aangevraagd
@fransken schreef:
online aangevraagd
En heb je daar op enige wijze bevestiging of iets in die aard van gekregen? Of is er zonder enige verdere communicatie gewoon overgegaan tot het "disabelen" van uw huidig nummer?
ik zou een sms ontvangen ter bestiging maar niets gekregen.
En heb je zomaar een nieuw nummer aangevgraagd, om het even wat, of heb je zelf iets voorgesteld? En in dat bericht dat de sms aankondigde stond ook het nieuwe nummer nog niet?
@fransken waarschijnlijk heeft u een bestelling geplaatst als wijziging voor het nummer. Daar heeft u uw gegevens dan ingegeven en de bestelling afgerond. Maar dit is niet de juiste weg om het te doen. Beste als er een wijziging moet gedaan worden van een nummer is het in een shop of de klantendienst bellen. Nu is de kans inderdaad aanwezig dat als u het op de genoemde manier gedaan heeft het oude nummer nummer inactief gezet is en u een nieuwe simkaart thuis gestuurd krijgt. Ga zo snel als mogelijk naar een shop om het terug recht te zetten.
De klantendienst, heeft mezelf gecontacteerd, mijn nieuwe nummer gegeven, sim en pin blijven behouden en dat werkt. Dus opgelost en zeer tevreden
Gebruiker | Aantal |
---|---|
17 | |
13 | |
6 | |
5 | |
5 |