annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

cloud geannuleerd

Topic gestart op: 23-11-19 08h58

Antwoorden: 5 antwoorden

jim20
Aspirant verkenner

cloud geannuleerd

OPGELOST

Hoi, zonet een mail gekregen met de vermelding: We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange VCloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment dat je abonnement afloopt.

Ik heb niks aangevraagd om of te zeggen of te annuleren!

Nog mensen die dit hebben gekregen?

 

grtjs Jim20

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
jim20
Aspirant verkenner

Was omdat ik al een tijdje niet was ingelogd.

Thx

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Surfer
Ervaren genezer

Bedankt om het te melden op tribe.

Ik zou zeggen, bekijk even je account na en bellen naar 5000, klantendienst van Orange. Vertel dat je het wilt behouden en als het bijna op anuleren staat, het ongedaan laten maken.

Zucht, wanneer gaat de klantendienst eens fatsoenlijk werken bij Orange?! En dit niet voor enkelen, maar voor iedereen!

0 pluimen
Lautjes84
Ervaren verkenner

Is helaas zo voor elke klantendienst 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Lautjes84  schreef:

Is helaas zo voor elke klantendienst 


Jammer genoeg heb je gelijk ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
jim20
Aspirant verkenner

Was omdat ik al een tijdje niet was ingelogd.

Thx

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen