Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-06-20 14h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb deze mail gekregen en weet niet wat ik moet doen. Ben over gegaan van een abonnement van 15 euro naar GO20
Beste Klant,
We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange Cloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment dat je abonnement afloopt. Neem contact op met de klantenservice als je deze activiteit niet herkend.
-- The Orange Cloud Team.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@tony dat is een correcte email die je ontvangen hebt.
Het is namelijk zo dat bij elke wijziging naar een nieuw abonnement het een en ander wijzigt. Dus je Cloud toegang wordt hiermee ook afgezegd omdat in de nieuwe abonnement geen Cloud en Coyote meer inbegrepen zitten. Hier heb je nog eens duidelijk alle uitleg:
@tony dat is een correcte email die je ontvangen hebt.
Het is namelijk zo dat bij elke wijziging naar een nieuw abonnement het een en ander wijzigt. Dus je Cloud toegang wordt hiermee ook afgezegd omdat in de nieuwe abonnement geen Cloud en Coyote meer inbegrepen zitten. Hier heb je nog eens duidelijk alle uitleg:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |