Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-20 20h30
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangezien mijn kids mijn gsm geblokkeerd hebben, heb ik nu mijn PUKcode nodig. Ik heb doe simkaart al heel lang dus het kaartje met de codes is zoek. Ik ben alleenstaand en heb geen huis telefoon dus kan niet bellen naar de klantendienst en met regels niet gemakkelijk om iemand zijn gsm te vragen voor een minuutje...of 10. Mvg pauline
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Pauline88 je kan inloggen op je klantenzone en daar je pukcode vinden.
Ga naar je klantenzone en login met je gegevens. Daar kan je de volgende stappen kiezen:
De geel gemarkeerde stappen dien je aan te klikken . Op die manier kan je verder komen. Waar de blauw gemarkeerde staan staan je gegevens , nu de mijne maar die heb ik weg gehaald.
Moest het niet gaan kan je ook een profiel maken in de klantenzone met je gegevens.
Moest dat niet kunnen kan je ook via het Webcare team de vraag stellen dat is via Messenger of Twitter.
@Pauline88 je gebruikersnaam is je email adres. Daarmee kan je je aanmelden of eventueel een wachtwoord reset aanvragen.
@Pauline88 stuur dan een berichtje via Messenger of Twitter. Dan doe je een beroep op het Webcare team die gaan je verder kunnen helpen. Geef daarbij je nummer waar het om gaat en ook je Indentiteitskaartnummer , aan de hand van die gegevens zullen ze je pukcode kunnen geven.
Als alles op orde is beste is dan toch je klantenzone in orde te krijgen zodat je kan inloggen. Daarin kan je heel veel regelen en zien en aanpassen.
Nog steeds geen reactie via messenger.
eigenlijk is dit toch triestig dat je een provider enkel kunt contacteren via bellen en niet via mail...🤬
@Pauline88 je zal wat geduld moeten hebben via messenger. Er zijn meerdere die daar vragen stellen en je vraag gaat ook naar de juiste dienst. Orange heeft er voor gekozen om niet meer te werken via email dus er zit niks anders op. Antwoord krijg je wel want ik heb ook goede ervaringen via Messenger.
Het is orde, zojuist direct mijn PUK code gekregen in een heel vriendelijk bericht via messenger.
Bedankt @patrick2 voor alle hulp
Graag gedaan @Pauline88 !!!!
Vergeet niet de oplossing(en) aan te duiden zodat dit andere Tribers ook kan helpen in de toekomst.