Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ervaren verkenner

sim permanent geblokkeerd

OPGELOST

Beste,

mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..

wat nu ? 

mvg

 

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2 ik heb geen pogingen meer.. maar elke keer na de PUK code vroeg hij om nieuwe pin code.. dat ook steeds 10x gedaan na 10 x de ONJUISTE PUK code ..resultaat permanent geblokkeerd simkaart.

Highlighted
Leidende sjamaan

@Bisan  stuur maar via Messenger of Twitter je bericht door. Geef je volledige gegevens ook mee als ook je ID kaartnummer zodat ze weten dat jij het bent. Deze gaan het op die manier kunnen oplossen. Technisch is het mogelijk hoor dat weet ik als kenner wel 🙂 

Hou ons ook op de hoogte als het is opgelost en dan kan je hier 1 of alle posten aanduiden als oplossing. Dan weten andere of nieuwe Tribers ook wat ze kunnen doen als ze zoiets voor hebben.  

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2 Dat zal ik zeker doen .. de webcare team via orange facebook pagina contacteren neem ik aan.

mvg

Highlighted
Leidende sjamaan

@Bisan  ja op die manier kan je dat doen. Als ik iets nodig heb doe ik dat ook zo . Je moet wel even wachten op antwoord maar daar sturen ze je wel een bericht op terug.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2 @Cdt24801  zeer dank voor jullie adviezen.

mvg

Bisan

Highlighted
Leidende sjamaan

@Bisan  daar is deze Tribe voor he om elkaar te helpen en ideeén te posten. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan


@Bisan  schreef:

@patrick2 @Cdt24801  zeer dank voor jullie adviezen.

mvg

Bisan


Graag gedaan hoor 😉

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2 @Cdt24801 

Dank u zeer ik kreeg antwoord van de webcare team . ik werd goed en vriendelijk geholpen .de sim kaart wordt opgestuurd.

zeer dank voor jullie hulp 👍💞

mvg

Bisan

Highlighted
Leidende sjamaan

@Bisan  heel fijn dat het is opgelost dan kan je weer verder ! 

 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Ervaren verkenner

@patrick2  inderdaad ,het is inderdaad vervelend zonder verbinding .

nogmaals zeer dank voor jullie medewerking.

Leden met de meeste pluimen