Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste,
mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..
wat nu ?
mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 ik heb geen pogingen meer.. maar elke keer na de PUK code vroeg hij om nieuwe pin code.. dat ook steeds 10x gedaan na 10 x de ONJUISTE PUK code ..resultaat permanent geblokkeerd simkaart.
@Bisan stuur maar via Messenger of Twitter je bericht door. Geef je volledige gegevens ook mee als ook je ID kaartnummer zodat ze weten dat jij het bent. Deze gaan het op die manier kunnen oplossen. Technisch is het mogelijk hoor dat weet ik als kenner wel 🙂
Hou ons ook op de hoogte als het is opgelost en dan kan je hier 1 of alle posten aanduiden als oplossing. Dan weten andere of nieuwe Tribers ook wat ze kunnen doen als ze zoiets voor hebben.
@patrick2 Dat zal ik zeker doen .. de webcare team via orange facebook pagina contacteren neem ik aan.
mvg
@patrick2 inderdaad ,het is inderdaad vervelend zonder verbinding .
nogmaals zeer dank voor jullie medewerking.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
17 | |
13 | |
5 | |
5 | |
5 |