Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-20 11h59
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste mijn sim is geblokeerd en ik ben mijn puk code kwijt ik kan dus niet naar 5000 bellen met mijn nummer hoe geraak ik aan mijn puk code ? Met mijn gsm kan ik niks !!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sandra1990 je kan eens inloggen op je klantenzone en dan ga je zien dat daar je pukcode staat.
Inloggen klantenzone ---> toestellen----> mijn pukcode aan klikken.
Moest je dat niet kunnen kan je wel met een ander toestel bellen naar : +32 2 745 95 00 en daarin aangeven dat je je pukcode kwijt bent.
Op de twee manieren kan je dan een nieuwe pincode aanmaken. Dus de oude kan je niet meer gebruiken ( maar die ben je vergeten ) dus een 4 cijferige pincode bedenken die je makkelijk kan onthouden.
Van mij stond dit niet zichtbaar in het Nederlands, ik heb de taal moeten in het Frans zetten om de link te zien waar de puk code staat.
@Sandra1990 je kan eens inloggen op je klantenzone en dan ga je zien dat daar je pukcode staat.
Inloggen klantenzone ---> toestellen----> mijn pukcode aan klikken.
Moest je dat niet kunnen kan je wel met een ander toestel bellen naar : +32 2 745 95 00 en daarin aangeven dat je je pukcode kwijt bent.
Op de twee manieren kan je dan een nieuwe pincode aanmaken. Dus de oude kan je niet meer gebruiken ( maar die ben je vergeten ) dus een 4 cijferige pincode bedenken die je makkelijk kan onthouden.