annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim geblokkeerd

Topic gestart op: 01-09-20 11h59

Antwoorden: 1 antwoord

Sandra1990
Rekruut scout

Sim geblokkeerd

OPGELOST

Beste mijn sim is geblokeerd en ik ben mijn puk code kwijt ik kan dus niet naar 5000 bellen met mijn nummer hoe geraak ik aan mijn puk code ? Met mijn gsm kan ik niks !!!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Sandra1990  je kan eens inloggen op je klantenzone en dan ga je zien dat daar je pukcode staat. 

Inloggen klantenzone ---> toestellen----> mijn pukcode aan klikken.

Moest je dat niet kunnen kan je wel met een ander toestel bellen naar : +32 2 745 95 00  en daarin aangeven dat je je pukcode kwijt bent. 

Op de twee manieren kan je dan een nieuwe pincode aanmaken. Dus de oude kan je niet meer gebruiken ( maar die ben je vergeten ) dus een 4 cijferige pincode bedenken die je makkelijk kan onthouden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Sandra1990  je kan eens inloggen op je klantenzone en dan ga je zien dat daar je pukcode staat. 

Inloggen klantenzone ---> toestellen----> mijn pukcode aan klikken.

Moest je dat niet kunnen kan je wel met een ander toestel bellen naar : +32 2 745 95 00  en daarin aangeven dat je je pukcode kwijt bent. 

Op de twee manieren kan je dan een nieuwe pincode aanmaken. Dus de oude kan je niet meer gebruiken ( maar die ben je vergeten ) dus een 4 cijferige pincode bedenken die je makkelijk kan onthouden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen