annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge verdient door

Topic gestart op: 29-04-21 00h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Badge verdient door

OPGELOST

Bij de badges in je profiel niet die van de Orange app staat er bij diegene die je verdient hebt een datum wanneer verdient maar ook daaronder zowel bij badges die reeds verdient zijn als nog niet verdiende badges telkens steeds vb: verdient door 300 of verdient door 91. Ook bij badges die je nog niet verdient hebt. Wat bedoeld men met deze getallen juist? Ik dacht eerst verdient door vb 91 dat dit verwijst naar een actief Tribe lid waardoor je de badge verdient hebt maar deze staan ook bij badges die nog niet verdiend zijn. Kan iemand hierbij meer uitleg geven bij deze getallen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lotus-3C  

Je bedoeld dus de Tribe badges die je kan verdienen. 

Eigenlijk is het heel simpel wat er staat. Als er staat verdient door 91 wil dat zeggen dat die badge , de Tribe badge wel te verstaan , is verdient door 91 Tribe leden. Op die manier kan je dus je zien hoeveel Tribe leden die badge verdient hebben. 

 Mooi voorbeeld : 

Deze badge is verdient door 1041 Tribe leden. 

Schermafbeelding 2021-04-29 om 11.09.54.png

Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid in je vraag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

Eigenlijk ben ik wel een beetje verbaasd over die vraag. Ik meende dat dit meteen voor iedereen duidelijk zou zijn. ik bedoel, wat zou het anders kunnen betekenen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Lotus-3C  

Je bedoeld dus de Tribe badges die je kan verdienen. 

Eigenlijk is het heel simpel wat er staat. Als er staat verdient door 91 wil dat zeggen dat die badge , de Tribe badge wel te verstaan , is verdient door 91 Tribe leden. Op die manier kan je dus je zien hoeveel Tribe leden die badge verdient hebben. 

 Mooi voorbeeld : 

Deze badge is verdient door 1041 Tribe leden. 

Schermafbeelding 2021-04-29 om 11.09.54.png

Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid in je vraag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 merci nu weet ik dat ook.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@patrick2 

Bedankt, dat brengt inderdaad veel duidelijkheid.

Leden met de meeste pluimen