annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badge

Topic gestart op: 14-01-21 23h55

Antwoorden: 6 antwoorden

Aleklann
Gewaardeerd verkenner

Badge

Hoe verkrijg ik m’n tribe badges? 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Aleklann  goedemorgen van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aleklann 

Heel eenvoudig, door hier op Tribe op een correcte manier tegenwoordig te zijn. Dus door veel te lezen en daar waar je iets kan bijdragen of daar waar je vragen bij hebt, dit op een ernstige en zinvolle manier te posten.

Wanneer je dat doet ga je na verloop van tijd steeds weer verhogen in rang. En bij elke hoofdrang hoort een badge. De badge "Tribe Scout" heb je dus alvast verdiend. De volgende, "Tribe Verkenner", zal niet lang op zich laten wachten wanneer je een beetje moeite doet. De twee hoogste, "Tribe Genezer" en "Tribe Sjamaan", die zijn al wat moeilijker te behalen. Daarvoor moet je gedurende een reeds langere tijd actief zijn en nuttig bijdragen tot dit forum.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aleklann 

Ik heb uw vraag nog eens herlezen. Wat ik hierboven vertelde is weliswaar correct, maar gaat over de Orange Thank You badges die aan Tribe gelinkt zijn. Ik weet niet of je die badges bedoelde.

Er zijn namelijk effectief ook echte "Tribe Badges" te verdienen. Als je wil weten welke dat zijn, kun je hier eens gaan kijken. Dat zijn alle Tribe badges die er momenteel te verdienen zijn. Als je wil weten wat je voor zo een badge moet doen om ze te verdienen, klik dan eens op de badge. Dan verschijnt de uitleg over die badge.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Aleklann
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de info!

Leden met de meeste pluimen