annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges niet gekregen?

Topic gestart op: 28-11-19 14h05

Antwoorden: 5 antwoorden

LukasHeylen
Ervaren verkenner

Badges niet gekregen?

OPGELOST

Een van de te verkrijgen badges, kun je verdienen door data bij te kopen in de app. Ik heb dit al meerdere keren gedaan, maar de badge nog niet verkregen. Moet je een bepaald totaalbedrag besteden? Of moet je eerst de voorgaande badges vrijspelen?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LukasHeylen  het gaat niet om  het vrijspelen van andere badges. Het is enkel een probleem dat er incedent op de badges zit na de update van de My Orange app. Hopelijk  is dit snel opgelost want er zijn er meer die hun badge niet hebben gekregen. heb geduld en dan lost het zich wel op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Castellions
Rekruut scout

Ik volg, zit met hetzelfde probleem...

patrick2
Wijze
Wijze

@Castellions  zodra u een herlaadkaart heeft herladen zou u de badge moeten krijgen maar blijkbaar is er incedent op de badges. Stuur anders eens een bericht via FB deze nemen het goed op sturen het door en uiteindelijk krijgt u bericht als het opgelost is. Zo is mijn probleem met de badges ook opgelost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@LukasHeylen  het gaat niet om  het vrijspelen van andere badges. Het is enkel een probleem dat er incedent op de badges zit na de update van de My Orange app. Hopelijk  is dit snel opgelost want er zijn er meer die hun badge niet hebben gekregen. heb geduld en dan lost het zich wel op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ok, bedankt.

Leden met de meeste pluimen