annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges tribe

Topic gestart op: 25-01-23 13h45

Antwoorden: 8 antwoorden

Jimmyv
Ervaren verkenner

Badges tribe

OPGELOST

Hallo iedereen,

In welke volgorde krijg je de badges van tribe bij Orange thank you? Wan ik heb de eerste gekregen tribe verkenner, hoe zit het dan met de andere 3?

Alvast bedankt voor de antwoorden 

Groetjes 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

@Jimmyv 

Normaal in deze volgorde

  • Scout
  • Verkenner
  • Genezer
  • Sjamaan

Maar staar je er niet blind op - ik heb deze van Scout pas 9 a 10 maand gekregen na deze van verkenner

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Helen1
Ervaren genezer

@Patrizianovelli @Door vragen te beantwoorden of pluimen te ontvangen, aantal relevante berichten te posten, feedback, een antwoord accepteren, verjaardag, pluimen geven door op het hartje te drukken, heb je er 3 dan krijg je 1 badge..... ik wil je gerust een pluim geven als je mijn antwoord goedkeurd en een pluim geeft? Dubbele bonus

Hopelikk geeft dit wat meer een beeld over hoe je ze kan verkrijgen? Gewoon beantwoorden met dank u dan kan ik u een pluim geven!

Vele groetjes

Helen1

0 pluimen
XanderV
Aspirant verkenner

Ja, hoeveel posts moet je maken om elke badge te verdienen? 

Jimmyv
Ervaren verkenner

@Patrizianovelli ook als je een antwoord woord accepteert dan kan die persoon een badhe krijgen als je iemand zijn antwoord accepteert dan heb je ook meer kans dat die persoon jouw antwoord accepteert zo krijg je dan ook een badge

Jimmyv
Ervaren verkenner

@Patrizianovelli Door hartjes te geven, vragen te stellen en door op andere hun vragen te beantwoorden enz...

Zo word je beloond met badges.

Groetje.

Leden met de meeste pluimen