Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-01-20 22h34
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Meralbb schreef:
My orange app geïnstalleerd maar geen badge gekregen
Dat gaat zo snel niet hoor .. De badges die je verdient hebt, die zul je wel krijgen, geen paniek. Maar het kan soms even duren ....
Ik weet niet of je reeds lang klant bent bij Orange, maar het spreekwoord "Geduld is een schone zaak" is echt de rode draad doorheen geheel Orange ... 😋
Goedemorgen,
inderdaad, ik betaal al van de eerste seconde via een domiciliëring
meer dan één jaar, en nog steeds de badge niet ontvangen.
@Josette schreef:
Goedemorgen,
inderdaad, ik betaal al van de eerste seconde via een domiciliëring
meer dan één jaar, en nog steeds de badge niet ontvangen.
Stuur eens een seintje via messenger. Dat helpt wel en ge moet niet op antwoord aan de foon wachten.
Beste,
Ik had voor mijn visual voicemail die ik vorig jaar al heb geinstalleerd ook gestuurd en ze gingen hiernaar kijken maar heb deze in tussentijd ook nog altijd niet ontvangen dus volgens mij is hun systeem nog niet 100% mee ivm het geven van de badges.
mvg