Profil de Kriske11

Pisteur confirmé

• 

12  messages

Bioscoop Tickets

Wij zouden volgende week dinsdag naar de Euroscoop in Genk willen gaan. Kan ik online met de kortingscode van Orange onze tickets dinsdag overdag bestellen of is op oline bestellen niet mogelijk.

Ben reeds meer dan 5 jaar klant bij Orange en heb nog nooit gebruik gemaakt van de gratis tickets

Solution acceptée

Super User

• 

8.2K  messages

@Kriske11 goedemiddag,

kijk hier eens?

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you/exclusieve-voordelen

Maar kijk of Genk meedoet hé.

Succes.

Pisteur confirmé

• 

12  messages

Als ik de link open staat de euroscoop in Genk erbij, dus dat zou geen probleem mogen zijn. Enkel weet ik nog niet of ik de tickets online kan bestellen met de code van Orange. 

Employé Orange

• 

23  messages

Goedenamiddag, je kan enkel tickets online bestellen voor de UGC in brussel en Antwerpen.  Zie de volgende informatie:

• Op de website van de UGC-bioscopen Toison d'Or, Brussel en Antwerpen: bij de betaalmethode kan je "Orange Thank You" aanvinken en de filmcode in het kaartveld invoeren. Druk op OK om te valideren. Vervolgens selecteer je beide plaatsen en doorloop je de volgende stappen

Voor de andere bioscopen, moet je je code aan de kassa tonen om bij één betalend ticket een gratis te ontvangen.

Succes.

Pisteur confirmé

• 

31  messages

Loading...