Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-10-18 09h21
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wou gisteren tickets bestellen om naar de film te gaan. Ik had de codes die ik ontvangen had via bericht, ingegeven maar een vriendin van mij had ook nog een bon maar kon die pas vandaag sturen. Vandaag wilde ik dus de tickets bestellen en toen ik de codes wilde ingeven, stond er dat de codes reeds gebruikt waren... Kan ik de codes dan niet meer gebruiken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@jone de codes die u krijgt zijn maar eenmaal te gebruiken. Dus moest u die codes in gegeven hebben en u breekt de bewerking af dan zijn de codes zogezegd al gebruikt . In dat geval moet u wachten op nieuwe codes om terug te gebruiken. U kan altijd eens vragen bij Orange , via facebook messenger , of de klantendienst of er een mogelijkheid is om de codes opnieuw te laten gebruiken. Weet niet of die mogelijkheid er is .
@jone de codes die u krijgt zijn maar eenmaal te gebruiken. Dus moest u die codes in gegeven hebben en u breekt de bewerking af dan zijn de codes zogezegd al gebruikt . In dat geval moet u wachten op nieuwe codes om terug te gebruiken. U kan altijd eens vragen bij Orange , via facebook messenger , of de klantendienst of er een mogelijkheid is om de codes opnieuw te laten gebruiken. Weet niet of die mogelijkheid er is .
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |