annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bioscooptickets enkel kinepolis ?

Topic gestart op: 03-12-19 17h50

Antwoorden: 11 antwoorden

Noepseke
Veteraan verkenner

Bioscooptickets enkel kinepolis ?

OPGELOST

Misschien een domme vraag maar ik kan het nergens terugvinden maar kan de actie van de bioscooptickets ook in de euroscoop gebruikt worden of enkel in de Kinepolis ? 

Alvast bedankt. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Noepseke  ik kan geen exact antwoord geven op uw vraag maar hopleijk gaat dit  u verder kunnen helpen.

Hoe langer je avontuur duurt bij ons, hoe vaker je gratis filmtickets in ontvangst mag nemen.

Als Orange-klant ontvang je vanaf 3 maanden getrouwheid 1 gratis ticket bij 1 aangekochte filmticket geldig op dinsdag in een van onze deelnemende cinema’s.

Druk op de link van deelnemende bioscoopen en kijk of uw gewenste bioscoop er tussen staat.

Moest het niet werken geef ik u de volledige link :

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/exclusieve-voordelen/mijn-bioscooptick...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Noepseke  schreef:

super, met je 2de link heb ik het antwoord gevonden wat ik zocht 😉

 

Bedankt 


Dat is de bedoeling van Tribe, elkaar helpen door ervaring en kennis te delen Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Noepseke 

Als je die link volgt en de kaart bekijkt zul je zien dat er ook zalen van Euroscoop bij zijn. Het antwoord is dus "ja", maar je moet wel uitvissen dewelke (waar).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen