Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-02-22 10h38
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik las op de site dat vanaf 30-3-2022 Kinepolis niet langer meedoet met de 1+1 ticket gratis op dinsdag.
Zou dit tijdelijk zijn of definitief?
Op deze manier valt een heel groot aanbod weg....
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Momenteel bekijken ze wat ze als alternatief kunnen aanbieden.
Zo ben je volledig op de hoogte.
Fijne dag.
Inderdaad wij stonden daar ook voor een definitieve beslissing blijkbaar.
Spijtig dat we daar nooit over geïnformeerd werden via Orange.
Ik krijg nu nog aanbiedingen voor tickets,maar we kunnen ze dus niet meer gebruiken .
Orange heeft dit wel geinformeert het stond immers op de website. En daar zijn websites toch handig voor om daar info op te zoeken en soms eens door te kijken. Het is iets wat ik toch met regelmaat doe eens op de website kijken van bepaalde providers of andere dingen om te weten wat er gaande is. Op die manier sta je niet altijd voor een verrassing.
Wel Patrick dat heb ik dan blijkbaar gemist.
Pech voor mij.
Zoals je ziet is dit topic toch wel redelijk lang ondertussen en dat wil zeggen dat er meerdere waren die het niet zagen en of wisten. Uiteindelijk is dat dan pech voor vele die er gebruik van maakte.
Wel netjes zou zijn geweest als de klant een mail had gekregen of een pop-up in de My Orange app of iets in de klantenzone.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |