Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-12-20 13h29
Antwoorden: 2 antwoorden
Dit is al de tweede maal met hetzelfde cadeau. Had in April 20 ook al eens hetzelfde cadeau willen aanvragen (Bonbons de Grand-mère) maar krijg nooit geen code dus ook geen bestelling.
In My Orange staat het cadeau al als geaccepteerd.
Beste @vanbergen1
Als ik je even kan meedelen, wij hebben al een aantal smaken van Bonbons de Grand- mère mogen ontvangen de afgelopen jaren. Ik vermoed dat het enkel een tijdelijk probleem is/ was.
Hopelijk is dit ondertussen opgelost.
Groeten
Yorben
@vanbergen1 dan zou ik dat eens opnemen met de klantendienst. Je kan bellen of een bericht doen via Fecabook als je een account hebt. Hier gaan we dat jammer genoeg niet kunnen oplossen.