Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-20 17h22
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wou vandaag met vrienden naar Kinepolis Antwerpen en stuurde gisteren een bericht voor een gratis ticket. ik krijg alle 3 maanden een gratis ticket vermits ik een Silver badge heb.
Kreeg van Orange een code maar bij het ingeven op de website van Kinepolis Antwerpen kreeg ik de melding "ongeldige Orange code".
Hiervoor via het nr. 5000 naar support gebeld waar men mij gisteren mededeelde dat ik de code alleen op dinsdag kon gebruiken. Echter heb ik in het verleden dit al enkele keren met succes gebruikt en telkens de dag of zelfs 2 dagen voor de dinsdag mijn tickets kunnen bestellen.
Dus vanmorgen (dinsdag) nog eens geprobeerd en wederom terug "code ongeldig" gekregen op de website van Kinepolis.
Terug naar 5000 gebeld en men heeft dan een dossier aangemaakt en gezegd dat men mij wel ging terugbellen.
Nu vlak voordat ik moet vertrekken naar Kinepolis nog steeds niets vernomen van Orange waardoor ik dus geen gebruik kan maken van hun gratis ticket aanbieding.
Deze service en of geschenk is dus niet meer betrouwbaar.
Nog iemand die dit voor heeft gehad?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt voor de reactie maar ik ga niet elke maand naar de bioscoop en tegen dat ik terug ga is deze periode al lang voorbij. Ik hoop dat dit de enige maal is dat dit voorvalt. Ik heb vorige jaren dit al een 4-tal keren gebruikt zonder problemen, dus dit was voor mij ook de eerste keer. Ik wou dit alleen in deze groep melden zodat iedereen weet dat dit kan voorvallen.
Ik heb ondertussen nog steeds niets vernomen van de klantendienst alhoewel zij mij verzekerde dat ze mij gisteren gingen terug bellen.
Ik heb zelf nog nooit zo'n code gebruikt, maar ik ga ervan uit als ze iets aanbieden dat het dan ook moet werken. Klantendienst blijven contacteren
@Strandtrien schreef:
Ik heb zelf nog nooit zo'n code gebruikt, maar ik ga ervan uit als ze iets aanbieden dat het dan ook moet werken. Klantendienst blijven contacteren
Ik deel deze mening, al was het maar omwille van het principe.
Dit is een eerste maal dat ik deze klacht lees. Want niet wil zeggen dat nog niemand het heeft voorgehad, maar ik heb er hier op Tribe dus nog niks van gelezen.
Ik zou de klantendienst nog eens contacteren om te vragen hoe het zit met dat dossier. Wellicht zul je een nieuwe code krijgen voor deze periode.
Klantenservice hierover bellen zal ik sowieso voorstellen!
Bedankt voor de reactie maar ik ga niet elke maand naar de bioscoop en tegen dat ik terug ga is deze periode al lang voorbij. Ik hoop dat dit de enige maal is dat dit voorvalt. Ik heb vorige jaren dit al een 4-tal keren gebruikt zonder problemen, dus dit was voor mij ook de eerste keer. Ik wou dit alleen in deze groep melden zodat iedereen weet dat dit kan voorvallen.
Ik heb ondertussen nog steeds niets vernomen van de klantendienst alhoewel zij mij verzekerde dat ze mij gisteren gingen terug bellen.